Natti, sussa sött!<3

Nu är jag iallafall hemma, kom hem runt typ 21.00 eller något,
har vart på kalas hos min syster :) Hennes kille blir 22 tror jag det är ?
Aja, GRATTIS AYHAM<33

Jag har försökt sova i typ 1-2 timmar nu, men går inte, snart vart vaken 3 hela dygn :S hahah ,..
Jag ska upp ganska tidigt oxå, ska in till göteborg och sova hos mickis i 1 natt :)
Vi ska gå på nå "universeum" (hahah.. vet inte hur det stavas men hoppas ni fattar)

Och på  onsdag Blir det Moa :D:D:D<3<3<3<3<3 Och kanske Johanna igen :D:D:D;D<3<33<3<33<3
Och sen på fredag kommer Ankan :D
Hon har en överraskning oxå :@ OCH JAG FÅR INTE VETA VAD DET ÄR :'O
hon sa typ bara, "tänk på något levande" hmm.........

LÄNGTAR, Fifan vad gött att hon äntligen kommer!
Inte träffats på 4 hela fucking år ;'o

Men aja, love yahh, hörs imorn <333


Kärlek & Respekt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0