Så skönt, så tråkigt :(

Hejsan, jag kom precis hem från Johanna :) super helg asso :) bästa i mitt liv ;D
Så skönt att komma bort, idag var vi på marknad, och jag träffade nåra av Hannas kompisar, GUD vilka gölliga tjejer :)
Sorry för att jag inte bloggat i helgen :P
Bilder från den kommer imorn hoppas jag :)

Och fick precis oxå reda på att Angelica inte kan komma, för tåget var fullt :(
Awww :( saknar henne assamycket :/ kommer inte finnas något att göra på länge, ska kolla en sak med Johanna och Moa :)
Se vad som händer imorn istället dårå ;D

Så JÄKLA skönt att vara hemma och få sova lite :)
Men vi måste träffas snart igen!

Men bilder kommer imorn, nu ska jag vila lite.. love yahh Pözz<3

Kärlek & Respekt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0