Äntligen..!

Har inte kunnat blogga på typ över 1 månad ...
Men nu funkar äntligen datan, under tiden så har jag varit och sett "NRJ IN THE PARK"
Festat på något i lisebergs hallen tror jag det var :)
Träffat Angelica, träffat en som jag gillar som är äldre tyvärr, men kan inte hjälpa mina känslor...

Jag har vart glad och mycket ledsen, bråkat med en kompis, men kompisar nu igen iallafall, men vet inte riiktigt om jag kunnat förlåta henne helt, Jag har gjort VÄLDIGT mycket mer, hoppat av en talangsak t.e.x oxå..

Men nu finns datan :) Igen ;D
Och jag ligger i sängen och lyssnar på musik och tänker dårå :)
Saknar Mölnlycke, mitt RIKTIGA hem!!

Jag vill inte bo kvar här, mitt liv kommer rasa jäklans mycket om jag är kvar nästa år..
Stannar jag tills då är jag nog redan dööd!

Jag vill att mina kompis ska veeta, NI tillhör min FAMILJ, och då vill jag att HELA min familj ska veta, vad som än händer kommer jag ÄLSKA er! All bråk an lösas, men inte skolan, jag rasar snart, men jag älskar er, vill kunna lita på er och att ni litar på mej, när det speglas då ser man ej sant eller falskt, för att någon säger att du dricker utan att han/hon vet måste ju inte stämma !
TA REDA PÅ NÅGON ÄKTA JÄVLA FAKTA IDIOTER!

Jag kommer inte orka mer om det fortsätter såhär, men jag älskar er ändå, såklart jag blir sårad, och har blivit ett tag nu.. men jag är inte heller mej själv, har inte vart det på ett tag..
Funderar på vart jag stuckit iväg, Jag vill iallafall tillbaka till MÖLNLYCKE, för jag längtar HEEEEM!
Höres ikväll<3

Kärlek  &  Respekt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0