Dålig På Att Uppdatera (AAAAA'<3

Jag vet,.. Ibland suger jag på att uppdatera, men jag har inte haft så mycket tid (A)
Har så mycket att tänka på just nu, vart en del bråk oxå :/ Men det får vi hoppas på att det löser sej ;)

Har vart uppe hela natten :/ deppat en hel jävla del!
Aja, idag blir det nog att åka in till Göteborg och försöka shoppa, ALDRIG kul att shoppa själver, men har skolfoto på onsdag :) :( Vill nog inte vara med men om jag inte är det kommer jag ångra mej i efterhand :'(((
Men pallar inget just nu, har ingen ork för något, skulle vara skönt att åka bort i 1-2 veckor och bara sova ut och få tänka, känner mej så tröött men kan ändå lixom inte sova, får bara panik ;( JAG ORKAR INTE MED SKOLAN JUST NU ;'(((((((((((((((((((((!

Vill bort från all skiiit, och kunna hjälpa Johanna och Nathalie nu, men får vänta tills helgen om jag ens får det då, mamma vet ju inte allt så det kommer nog inte gå bra, men vi får la se oh hoppas på att det blir lyckat ....
Gör verkligen vad som helst för dom just nu, för alla vi 3 har hamnat i samma kris typ och handlar om samma personer för oss alla,.. Idag har jag sovmorgon, rätt så skönt iallafall :P men kunde vart skönare ;'((

Har oxå fått kontat med Magnus som kallas "Stiffler" Fett skönt att veta att han inte e sur på mej iallafall, jag har inte gjort något men ändå, eftersom han har brååkat med mina kompisar så vet man ju faktiskt aldrig :P

Kanske träffa honom istället för att shoppa... Vem vet lixom??
han är väldigt ruuuuulig ;)
men hörs la senare dårå :) pössss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0