Förlåt mamma, Jag ÄLSKAR dej ;(<3

Camilla Björk! Jag ÄLSKAR dej, vad som en händer..
Jag vet att du kanske inte vill ha mej som din dotter eftersom du tagit bort mej på facebook,
Jag är LEDSEN för ALLT jag gjort ;(
Du är den meest UNDERBARASTE jag vet, och kommer ALLTId att vara det,..

Jag vill bara säga FÖÖÖÖRLÅÅT !! Förlåt mamma, för allt jag sagt och allt jag gjort ;(
Vare sej du vill det eller ej kommer du alltid att vara min mamma och utan dej så vore jag död!!
Jag är glad att jag haft dej som min mamma, och jag vill ha dej kvar..
Men det är ditt val! vill du att jag drar så åker jag!
Men vill bara att du ska veta att du ALLTID kommer att finnas i mitt hjärta mamma, och jag är glad över att kalla just DEJ för mamma<3<3

Glöm inte att du oxå är VÄRLDENS BÄSTA MAMMA, och hoppas jag blir som dej när jag blir stor..
För utan dej skulle livet inte vara värt att leva..


http://www.youtube.com/watch?v=GSQCfaMlol0&p=6D60754C29D7907E&index=2&playnext=6

Kanske inte bästa låten, men det mesta stämmer in just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0