Hemma :P

Blev inget Morgoninlägg, men nu sitter jag här och lyssnar på musik ;)
Fått veta att Nathalie Lönn är med i Lidköpingstidningen ;)
Kan inte förklara varför P: Aja, skoldagen har varit sådära, gick i pyjamasbyxor och ett linne + långärmad..
Och gick till bussen ofixad igen och barfota (hade skorna i handen)

Haha, Jag har fått ett JÄTTE PROBLEM ;(
Jag har fått panikångest idag pågrundav att jag ser mej som för FET!
Och nu har jag börjat se mina kompisar feta oxå, men det är dom INTE...!

Vet inte vad jag ska göra, kommer tappa matlusten ännu mera nu :/
Aja, hoppas det löser sej,...

Och jag kom nyss från pappa (mina föräldrar har separerat)
Och har träffat farmor och farfar -.-
Och 1 annan kärring och 1 annan gubbe, dom vet vem jag är men en fråga, .. ; VEM FAN VAR DOM ;'sss!?!

Hmm... aja, vill inte veta heller, dom pratade om när jag var liten och tjock, sjysst när man mår såhär pågrund av att jag fortfarande tycker jag är fet, så fet att jag knappt vågar stå på en våg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0