Tänker på dej ;(<3

Kom nyss hem från skolan / en kompis med syrran Emelie, Gud, vet fan inte vad jag ska göra, skratta eller gråta?, dö eller leva?, Jag hänger inte med på något längre, vem är jag, vem har jag blivit, VETTE FAN! Någon jag verkligen inte vill vara, just nu är jag besviken på hela familjen,vet verkligen inte vad jag ska ta mej till,..

Nu orkar jag inte mer, vad händer och vad har hänt?
Jag har förändrats, I KNOW.
Jag orkar inte vara den jag blivit, slår ner folk, känner på mej att något RIKTIGT dåligt kommer hända inom kort,
asså, jag fattar verkligen inte vem jag är, fått känslor för någon jag lixom aldrig skulle kunna bli tillsammans med, och han är klart äldre, men känslorna känns så STARKA just nu och jag känner mej så himla svag..

Sårat och bråkat med folk som fått för sej helt fel saker......

Skulle vilja söka hjälp igen, men det funkar inte, för ingen kan hjälpa mej, dom kan bara misstolka eller ignorera det.
Nu får jag ta mitt beslut, stanna eller inte..

 Tänker på dej dag som natt, saknar dej och ditt skratt..
Vill vara med dej, djag verkligen saknar dej
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0